Ressenya bibliogràfica del llibre sobre brigadistes paraguaians de Gabriella Dalla-Corte

S'acaba de publicar el número 18 de Naveg@mérica, la revista electrònica editada per l' Asociación Española de Americanistas, on podeu trobar la ressenya bibliogràfica escrita per Philip Duncan Webb de la Universidade de Santiago de Compostela del llibre sobre brigadistes paraguaians de Gabriela Dalla-Corte Caballero, professora titular del Departament d'Història Contemporània de la Universitat de Barcelona i col·laboradora de SIDBRINT.

Ja us vam parlar d'aquest llibre que porta per títol De España a Francia: Brigadistas paraguayos a través de la fotografía amb motiu de la seva presentació el passat mes de novembre a la Universitat Bernardo O'Higgins de Xile i també a Barcelona, a la Biblioteca Poble Sec-Francesc Boix. Recordem que l'ha prologat Lourdes Prades, responsable de SIDBRINT.

De nou felicitem a la Gabriella per l'èxit de la seva obra!