"Hacer Memoria" de les Brigades Internacionals

"Hacer Memoria" és el títol que porta la col·lecció de guies pràctiques orientades a estudiants d'ESO i Batxillerat promogudes per la Secretaría de Estado de Memoria Democrática.

En aquesta col·lecció es poden trobar guies sobre temes tan diversos com la postguerra, la desbandà o els primers Erasmus.

Ens ha agradat especialment la dedicada a les Brigades Internacionals que ha estat elaborada pel bon amic i col·laborador de SIDBRINT Sebastiaan Faber (Ámsterdam, 1969)  catedràtic d'Estudis Hispànics al Oberlin College d'Ohio, juntament amb James Fernández (Brooklyn, 1961) catedràtic de Literatura i Cultura espanyoles de la Universitat de Nova York.

Agraïm al Sebastian i al James que hagin inclòs SIDBRINT dins l'apartat de les fons documentals recomanades!