30.000 brigadistes a SIDBRINT!

Només fa un mes i escaig us anunciàvem que la base de dades de SIDBRINT havia assolit la xifra de 29.000 voluntaris brigadistes indexats. Degut a la situació de confinament que seguim vivint ens hem vist obligats a teletreballar des de casa. No sabem si aquest és el motiu però a dia d'avui ja són més de 30.000 els registres de brigadistes que podeu trobar.

Com sempre dir que tota aquesta feinada no hauria estat possible sense l'ajut dels nostres col·laboradors. A més, amb motiu de la situació de pandèmia mundial i el conseqüent tancament de les facultats i biblioteques universitàries, hem comptat també amb la col·laboració dels estudiants en pràctiques del Màsters d'Història Contemporània i Món Actual i d'Estudis Llatinoamericans de la Facultat de Filosofia, Geografia i Història de la Universitat de Barcelona, que també incorporen informació a partir de fonts primàries i de l’Arxiu Estatal Rus d’Història Politico-Social RGASPI.

Des d'aquí els donem les gràcies més sinceres i enviem una forta abraçada virtual a tothom!