Seminari Internacional "Història i memòria de les Brigades Internacionals"

Versió en PDF

Com ja us vàrem anunciar en la notícia anterior, el passat divendres 26 d'octubre es va celebrar a l'Aula Magna de la Universitat de Barcelona el Seminari Internacional La història i la memòria de les Brigades Internacionals, una mirada Est-Oest.

L'acte va comptar una gran assistència de participants i va esdevenir tot un èxit!

Us recordem que el Seminari estava organitzat pel CRAI Biblioteca del Pavelló de la RepúblicaSIDBRINT. Memòria Històrica Brigades Internacionalsl'Observatori Europeu de Memòries (EUROM) de la Fundació Solidaritat de la Universitat de Barcelona i el Consortium for International Studies Abroad (CASA). Va comptar també amb el suport de l'Ajuntament de Barcelona i formava part dels actes de la Setmana de les Brigades Internacionals, coordinada per l'Amical de les Brigades Internacionals a Catalunya.

Durant la jornada es va exposar una selecció de documents interbrigadistes del fons del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República: monografies, fullets, revistes i documentació d'arxiu.

Tanmateix podeu veure també alguns exemples de la cobertura mediàtica que va tenir l'esdeveniment:

Ara

ElNacional.cat

El País

Elinconformistadigital.com

Vilaweb

Si voleu més informació i imatges del Seminari podeu consultar els twitters d'EUROM, del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República i de SIDBRINT.

Volem aprofitar l'avinentesa per donar les gràcies a tots els que van assistir-hi!